فرمانده انتظامی شهرستان سمنان:
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری ۱۲ معتاد ولگرد و خطرناک در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی انتظامی سمنان، سرهنگ غلامحسین پاکدامن ضمن اشاره به جرای طرح پاکسازی و جمع آوری ۱۲ معتاد ولگرد و خطرناک در سمنان افزود: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای جمع آوری معتادان پرخطر و به منظور کاهش سایر جرائم به اجراء در آمد.

وی ادامه داد: این طرح در روز گذشته در چندین پارک و تفرجگاه شهر سمنان توسط عوامل انتظامی کلانتری ۱۱شهدا ، اجراء و تعداد ۱۲ نفر از معتادان خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد مأموران نیروی انتظامی از سوی آنان است.

امنیت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهیدان است

فرمانده انتظامی شاهرود نیز در دیداربا خانواده شهیدان حسینیان، رحیمی، مظفری و نادعلی ضمنتجلیل از ایشان،انجام خدمت خالصانه در راه اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران را باعث سرفرازی هر فردی نزد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز همه ما مدیون شهدای انقلاب هستیم و باید دین خود را به شهیدان ادا کنیم.

سیدمجتبی اشرفی افزود: امیدواریم بتوانیم با خدمتی صادقانه و فداکارانه ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم و مسئولیتی که در قبال شهدا داریم را به نحو احسن به انجام برسانیم.

وی خانواده‌های شهدا را دارای ارزش و احترام بسیاری دانست و گفت: بخش اعظمی از امنیت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهیدان و خانواده‌های آنهاست و باید از این امنیت پاسداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار