امام‌ جمعه بسطام تأکید کرد
امام ‌جمعه بسطام بر لزوم استفاده از ظرفیت خادمان رضوی در دهه کرامت تأکید کرد و گفت: فرهنگ اهل بیت (ع) باید در جامعه ترویج شود.
کد خبر: ۴۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 31 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه در دهه کرامت کرامات انسانی و مذهبی به‌خوبی یادآوری می‌شود و باید از ظرفیت این دهه به بهترین شکل استفاده کنیم، اظهار کرد: با توجه به رویدادهای مذهبی فرخنده در این دهه، فضای معنوی بسیار خوبی در تمام نقاط کشور ایجاد می‌شود.

وی افزود: این مهم زمینه لازم را برای انجام امور فرهنگی در خصوص افزایش کرامات انسانی ایجاد می‌کند و باید تلاش کنیم به بهترین شکل ممکن از این فرصت بهره‌برداری کنیم.

رضوی‌نسب تصریح کرد: با توجه به سابقه فرهنگی مردم استان سمنان، ظرفیت‌های فرهنگی بسیار زیادی در اختیار داریم و باید با اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و بهتر از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم تا شاهد رشد و بالندگی بیشتری در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی باشیم.

امام‌ جمعه بسطام ادامه داد: وجود بارگاه مقدس و پربرکت امامزاده یحیی (ع) برادر امام رضا (ع) در شهرستان سمنان یکی از این فرصت‌های مذهبی بسیار خوب است که باید به‌خوبی مورد توجه قرار گیرد.

رضوی‌نسب عنوان کرد: باید از حضور کاروان زیر سایه خورشید در زمینه‌های مختلف و به‌خصوص معرفی امامزادگان استان سمنان به‌خوبی استفاده کنیم تا شاهد نتایج بسیار خوب و تأثیرگذار این موضوع در جامعه باشیم.

امام ‌جمعه بسطام گفت: امیدواریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خادمان حرم مطهر علی ابن موسی‌الرضا (ع)، فضای معنوی زیارت آن امام بزرگوار را در استان سمنان به وجود بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: حضور این کاروان در استان سمنان در چند سال اخیر برکات ویژه خود را به همراه داشته است و همه مردم استان به‌نوعی از آن بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم تا در سال جاری نیز بتوانیم از برکات آن به‌خوبی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار