مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۲۵ هزار دانش آموز در پنج هزار کلاس درس، سال تحصیلی جدید خود را از مهرماه رسماً آغاز می کنند.
کد خبر: ۴۹۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 12 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا جهان در گفتگو باخبرنگار مهر، ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۲۵هزار دانش آموز در استان سمنان، بیان کرد: برنامه های ویژه ای برای این دانش آموزان از ابتدای مهرماه تدارک دیده شده که برای مثال می توان به پروژه مهر اشاره کرد که از عملیات های منسجم و هدایت شده برای آغاز سال تحصیلی جدید است که نشاط و مطلوبیت خاصی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با برگزاری جلسات مختلف در تلاش هستیم که سال تحصیلی خوبی را با در نظر گرفتن تمامی جوانب و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان در اول مهر آغاز کنیم.

سال تحصیلی جدید

دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان تقارن محرم با بازگشایی مدارس و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را بهترین فضا برای تجدید پیمان دیگر با آرمان های رفیع شهدا دانست و اظهار داشت: راه، سیره و روش شهدا باید همیشه در کارهایمان الگو قرار گیرد.

جهان در ادامه از فعالیت ۱۳ مدرسه آموزش از راه دور در استان سمنان خبر داد و افزود: در اینمدارس یک هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز تحصیل می کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در استان سمنان با وجود گستردگی تقریبا با حدود ۴۰۰ هزار نفر از دانش آموزان، اولیاء و معلمان ارتباط دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین از آمادگی کامل معلمان برای حضور در کلاس های درس خبر داد و تاکید کرد: معلمان مورد اعتمادترین قشرجامعههستند و ما باید این اعتماد را برایارتباط بیشتر با دانش آموزان و اولیاء تقویت کنیم.

جهان افزود: آموزش و پرورش استان سمنان خانه احزاب نیست و جایی برای فعالیت حزبی ندارد لذا آنچه برای نظام تعلیم و تربیتاهمیت دارد حرکت در راستای سند تحول بنیادیو عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتیو هدایت دانش آموزان به بازار کار و ایجاد رشته های فنی و حرفه ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار