فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه از کلنگ زنی ساختمان حوزه علمیه نجمه خواهران سرخه خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۱۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 18 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مویدی زاده صبح دوشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان حوزه علمیه نجمه خواهران سرخه، ضمن بیان اینکه این پروژهتا دوسال آتی ساخته می شود، تاکید کرد: این بنا در زمین موقوفه ای به مساحت دو هزار و ۵۱۰ متر مربع و با امکاناتی مانند بخش اداری، مهد کودک ویژه اطفال طلبه ها، پنج کلاس درس، کتابخانه، سایت و ... احداث خواهد شد.

علی مویدی زاده سرپرست فرمانداری سرخه

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران ما را به تربیت نسلی انقلابی، مومن و متدین کمکخواهد کرد، افزود: حوزه ها باید تلاش کنند تا پیوند میان نسل جوان امروز با دین و عقاید مذهبی را بیش از ‌پیش تقویت کنند.

فرماندار سرخه با بیان اینکه حوزه های علمیه می توانند به صورت ویژه و فعال در مقوله اجتماعی تاثیر گذار باشند، گفت: سرمایه های اجتماعی با حضور خواهران و بانوان طلبه می تواند حفظ شود.

مویدی زاده همچنین با بیان اینکه جایگاه و مقام زن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: این قشر ۵۰درصدی از جمعیت ایران، در قبل از انقلاب تنها به صورت ابزار دیده می شد که امروزه به برکت ‌انقلاب، شاهد حضور فعال و همه جانبه آنها در سطوح مختلف مدیریتی جامعه هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار