فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود بر کنترل انشعابات و چاه‌های غیر مجاز آب در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا طی سال جاری ۹۴ انشعاب غیرمجاز آب پلمب شد.
کد خبر: ۴۹۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 18 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای حفاظت آب شاهرود به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه آزاد سازی حریم و بستر رودخانه های باید به صورت جدی پیگیری شود، ابراز داشت: پاک سازی، لایروبی و رفع تصرف حریم رودخانه به منظور جلوگیری از وقوع سیل در اولویت مسئولان مربوط قرار گیرد.

محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود

وی افزود: احداث هرگونه بنا در مسیر رودخانه خلاف مقررات است و باید برای جمعه بازار فعلی که در مسیر رودخانه قرار دارد محل جدید پیش بینی شود.

فرماندار شاهرود پاک سازی رودخانه‌ها از وجود نخاله‌های ساختمانی را ضروری برشمرد، ابراز داشت: مسیر رودخانه در روستاهایی مانند ابرسج و صالح آباد و گلستان راه عبور سیل باید پیش بینی شود تا مشکلات سرازیر شدن آن در جاده و مسدود شدن محورها ایجاد نشود.

هاشمی ادامه داد: با آبگیری سد مجن و تردد مسافران و گردشگران کرد و غبار ایجاد شده باعث خسارت به محصولات کشاورزی این منطقه شده است که باید برای رفع آن چاره ای تدبیر کرد.

وی افزود: ۳۰۰کیلومتر اصلاح شبکه در فضای سبز شهرداری انجام شد و ۹۴انشعاب غیرمجاز پلمبشد لذا باید دادگستری به صورت جدی در کنترل انشعابات و چاه‌های غیر مجاز شهرستان برخورد کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار