رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام ۹۶۱ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب بمنظور دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 18 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: از ۹۶۱ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات، تاکنون پرونده ۳۴۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۷ هزار و ۲۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

بهروز اسودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

وی با اشاره به دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصویب اعضای کارگروه ستاد رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ۳۱ واحد صنعتی به ارزش ۴۰۷ میلیارد ریال و ۱۳۱ واحد کشاورزی به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال موافقت و به بانک‌های عامل معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی و زیربنایی واحدهای تولیدی آریا نورد امیر، کلران، فولاد کویر دامغان و شاهرود ابتکار بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاد شد.

اسودی با اشاره به اجرایی شدن ۵۷درصد مصوبات این کارگروه اظهار داشت: در هفتاد و شش جلسه قبلی کارگروه، مشکلات ۴۵۶ واحد تولیدی استان بررسی که برای رفع موانع تولید یک هزار و ۱۱۷ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی ضمن بیان تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه خاطر نشان کرد: از مجموع مصوبات قبلی، ۱۷۰ مورد مربوط به تامین مالی، ۳۴۳ مورد تسهیلات، ۱۹۷ مورد زیربنایی، ۱۶۵ مورد مالیات، ۱۱۴ مورد تامین اجتماعی و مابقی سایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار