مدیر آموزش و پرورش شاهرود:
مدیر آموزش و پرورش شاهرود بابیان اینکه ۲۹هزار و ۵۵۴ دانش آموز سال تحصیلی جدید را در نخستین روز مهر آغاز کردند، گفت: این افراد در ۲۴۶ مدرسه دولتی و غیردولتی تحصیل می کنند.
کد خبر: ۴۹۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 23 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، حمید باباخانی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۲۹هزار و ۵۵۴ دانش آموز سال تحصیلی جدید راآغاز کردند، ابراز داشت: شاهرود ۱۶۲مدرسه دولتی با ۹۳۷کلاس درس و ۸۴ مدرسه غیر دولتی با ۳۲۵کلاس درس دارد.

ترافیک اول مهر و باز گشایی مدارس

وی افزود: ۱۱ هزار و ۵۱۷ دانش آموز پسر و ۱۱هزار و ۶۷۳دانش آموز در مدارس دولتی و دو هزار و ۱۷۲دانش آموز پسر و یک هزار و ۵۱۳ دانش آموز دختر در مدارس غیر دولتی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه ضریب پوشش آموزشی در شهرستان۹۹ درصد است، ابراز داشت: رویکرد آموزش و پرورش انسداد مبادی بی سوادی با جذب دو هزار دانش آموز است.

باباخانی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم ترین دغدغه والدین استاندارد سازی مدارس است که بر همین اساس ۱۹ مدرسه از نظر تجهیزات گرمایشی استاندارد سازی شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید هشت مدرسه به سرویس مجهز شده و برای آماده سازی مدارس ۹ آموزشگاه به متراژ ۱۰هزار مترمربع آسفالت و ایزوگام به میزان ۱۵ هزار و ۹۸۲ مترمربع در ۱۹ آموزشگاه به انجام رسید.

آیین بازگشایی مدارس صبح شنبه با حضور مسئولان شهرستانی و نواختن زنگ مقاومت در شاهرود انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار