رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته استان ۴۶ مجروح برجای گذاشت، گفت: در تعطیلات اخیر پنج نفر در محورهای مواصلاتی استان جان باختند.
کد خبر: ۵۰۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 02 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته گذشته تا پایان روز یکشنبه هفته جاری ۲۷ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتیاستان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این تعداد سانحه چهار فقره تصادف منجر به فوت و مابقی خسارت های جرحی را شامل شدند.

حسن خسروجردی - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته ۴۶مجروح برجای گذاشت، ابراز داشت: در این حوادث متاسفانه پنج هموطن در محورهای مختلف استان جان خود را از دست دادند که اندکی صبر و شکیبایی و رعایت قانون و مقررات می توانست از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ۵۹ درصد سوانح چهار روز اخیر از نوع واژگونی خودرو بوده است، ابراز داشت: بی توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی رانندگان بیشترین عامل حوادث واژگونی را به خود اختصاص می دهد که استراحت به موقع و پرهیز از عجله و شتاب می تواند خاطره یک سفر را برای همراهان دلنشین کند.

خسروجردی تاکید کرد: با توجه به کویری و یکنواختی جاده ها امکان خواب آلودگی رانندگان وجود دارد لذا از مسافران تقاضا داریم بعد از یک ساعت رانندگی به طور کامل از خودرو پیاده شوند استراحت کرده و سپس به مسیر ادامه دهند.

محورهای مواصلاتی استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر است که سالانه ۲۰ میلیون زائر علی بن موسی الرضا (ع) از آن تردد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار