به منظور پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان سمنان
به گزارش تابناک سمنان، سید حسن میرعماد پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی استان سمنان گفت تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ مازاد تولیدکنندگان استان جمع‌آوری و ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۱۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 17 October 2017

به گزارشتابناک سمنان، سید حسن میرعماد پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی استان سمنان با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ مازاد تولیدکنندگان استان جمع‌آوری و ذخیره‌سازی شده است، ابراز داشت: قیمت نهاده ذرت داخلی به ازای هر کیلوگرم از این محصول که در ازای فروش گوشت مرغ منجمد به تولیدکنندگان تحویل داده می‌شود هفت هزار و ۵۰۰ ریال و هر کیلوگرم ذرت وارداتی نیز هشت هزار و ۲۰۰ ریال تعیینو قیمت هر کیلوگرم کنجاله سویا وارداتی نیز ۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال است.

وی با اشاره به اینکه روند خرید و ذخیره‌سازی مرغ منجمد تا به تعادل رسیدن قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد، ابراز داشت: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد و تحویل مرغ منجمد سایز از اتحادیه و تشکل‌های مرغداران استان به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

Related image

میرعماد با بیان اینکه در راستای جلوگیری از کاهش غیر متعارف گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان سمنان ناشی از این کاهش قیمت خرید تضمینی گوشت مرغآغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می‌توانند برای انعقاد قراردادهای مربوطه به شرکت تعاونی مرغداران شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی خط یک آماده طبخ تحویل درب سردخانه ۶۶ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: هر کیلوگرم مرغ منجمد آماده طبخ استحصالی با خط دو تحویل درب سردخانه به قیمت ۶۹ هزار و ۵۰۰ ریال از سوی تولیدکنندگان به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار