استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی باید نسبت به پرداخت معوقات کارگران تلاش کنند، گفت: شورای اسلامی کار در واحدهای تولیدی بالای ۳۵ نفر استان تشکیل شود.
کد خبر: ۵۲۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 21 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز صبح سه شنبه در دیدار با اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این خانه با بیان اینکه در اقتصاد هر کشور کارگران نقش اساسی و تاثیر گذار ایفا می کنند، ابراز داشت: فرمانداران سطح استان بایدبرای تشکیل شورای اسلامی کار در واحدهای تولیدی بالای ۳۵ نفر تلاش کنند.

استانداری سمنان - کراپ‌شده

وی افزود: برای اصلاح قانون کار در استان سمنان آمادگی کامل وجود دارد اما باید این قانون به گونه ای اصلاح شود که کارگران و کارفرمایان از آن به نحو مطلوب بهره مند شوند و قانون منافع هر دو را مد نظر قرار دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بازخورد توجه به کارگران به کل جامعه بازمی گردد، ابراز داشت: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان ماه ها است که نتوانستند حقوق کارگران را پرداخت کنند لذا به صورت ویژه برای رفع معوقات پرداخت نشده کارخانه و شرکت های تولیدی استان اقدام می کنیم.

خباز در ادامه تصریح کرد: پیامبر به نشانه قدرشناسی از تلاش و جایگاه کارگران در منظر عمومی دست کارگر را می بوسد لذا در مجموعه ای که کارفرما به کارگر توجه دارد، کارگران در راستای یاری به کارفرما گام بر می دارند.

وی بابیان اینکه نقش کارگران در هشت سال دفاع مقدس،نقشی فراموش نشدنی و سرشار از ایثار است، افزود: مسلمانی صرفا به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست،باید به فکر برادر مسلمانباشیم و مشکلات یکدیگررا برطرفکنیم و قطعا کمک و توجه به کارگر سبب خواهد شد تا جدای از رضایت خالق،شاهد برکات و آثار مثبت و سازنده ی آن در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار