فرمانده انتظامی سمنان:
فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سه سارق نوجوان با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت در مهدیشهر خبر داد و گفت: مجرمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
کد خبر: ۵۴۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح الامین قاسمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سه سارق نوجوان در مهدیشهر با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت دستگیر شدند، ابراز داشت: در پی گزارش شهروندی از مهدیشهر مبنی بر سرقت وجه نقد از میوه فروشی، بلافاصله ماموران گشت کلانتری و تجسس به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های مقدماتی پلیس در محل وقوع و اظهارات مال باخته نشان از رد پای سارق نوجوان سابقه داری در ارتکاب این جرم داشت.

سردار روح الامين قاسمی فرمانده انتظامي استان سمنان - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی سمنان به هماهنگی های لازم قضائی برای دستگیری این سارق ۱۴ ساله اشاره کرد و  ابراز داشت: با هوشیاری پلیس، متهم در یک عملیات ویژه در صحنه سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

قاسمی از دستگیری دو همدست ۱۵ و ۱۷ ساله این مجرم نوجوان خبر داد و تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۳ فقره انواع سرقت در مهدیشهر اعتراف کردند.

وی سرقت منزل، اماکن خصوصی، طیور، داخل خودرو، ساختمان های نیمه کاره، تلفن همراه، مغازه و تجهیزات مخابراتی را از جمله جرایم ارتکابی این سارقان نوجوان برشمرد و افزود: ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان این حوزه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پرونده تکمیلی به همراه مجرمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بیان کرد: شهروندان باید با استفاده از فن آوری های جدید اموال و اماکن خود را به سیستم های امنیتی تجهیز کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار