فرماندار دامغان:
فرماندار دامغان با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری، این شهرستان ۱۳.۹ درصد بیکاران استان سمنان را به خود اختصاص داده است، گفت: اعتبار اشتغال فراگیر ۱۵ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۵۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 24 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اصغر مجد صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه سهم اعتبار اشتغال فراگیر در دامغان ۱۵ میلیارد تومان است، ابراز داشت: سهم اعتبار اشتغال فراگیر استان سمنان از مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان رقمی معادل ۱۵۴ میلیارد تومان است که ۱۰ درصد این اعتبار رقمی معادل ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم دامغان خواهد بود.

فرمانداری دامغان - کراپ‌شده

وی افزود: دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان باید در جذب اعتبارات لازم اشتغال فراگیر و پایدار باید کوشا باشند و در راستای اشتغال و به‌کارگیری بیکاران و توسعه روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت گام بردارند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان با اشاره به اینکه در اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان ۳۵ هزار و ۸۴ نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۱۹ نفر را جمعیت شهرهای زیر ده هزار نفر و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر دیگر را جمعیت روستایی در روستاهای دامغان تشکیل می‌دهند.

مجد در ادامه تصریح کرد: از نظر تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر و جمعیت روستایی در اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار دامغان ۱۶.۷۰ درصد جمعیت شهری، روستایی و عشایری استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دامغان ۱۳.۹۰ درصد بیکاران استان سمنان را بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ مرکز آمار ایران به خود اختصاص داده است.

فرماندار دامغان با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال جاری ابراز داشت: سهم این دستگاه‌ها یک هزار و ۳۳۰ نفر بود که تاکنون دستگاه‌های اجرای توانستند برای ۹۲۲ نفر شغل ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار