کد خبر: ۵۸۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 06 April 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  جام جم آنلاین، حسین درخشان در گفتگو با میزان گفت: هواپیمای آسمان در روز ۲۹ بهمن ماه سال ۹۶ در ارتفاعات دنا سقوط کرد و از آن زمان، جستجو‌ها برای یافتن پیکر‌های جانباختگان این حادثه ادامه دارد.
وی افزود: بخشی از پیکر‌های شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به پایین ارتفاعات منتقل شده و اقدامات برای شناسایی سایر پیکر‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: هنوز مقدار قابل توجهی برف در ارتفاعات دنا وجود دارد و در این شرایط، عملیات جستجو با دشواری همراه است.

درخشان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برف‌های ارتفاعات دنا آب می‌شود تا عملیات نیرو‌های امدادی آسان‌تر شود؟، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا اواخر اردیبهشت ماه، برف‌های منطقه تا حدود زیادی آب شود. در این شرایط می‌توانیم راحت‌تر از قبل کار جستجو برای یافتن پیکر‌های جانباختگان این حادثه را ادامه دهیم.

وی در خصوص تعداد نیرو‌های امدادی حاضر در منطقه خاطرنشان کرد: اکنون ۲۰ نیروی امدادی شامل ۱۲ تن از نیرو‌های هلال احمر و ۸ نیروی محلی در ارتفاعات دنا حضور داشته و جستجو برای یافتن پیکر‌ها را در دستور کار دارند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به برف قابل توجه در دهلیزی که پیش بینی می‌شود بخشی از پیکر‌ها در آن منطقه باشد اذعان کرد: در دهلیزی که پیش بینی می‌شود بخشی از پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان در آنجا باشد، بیش از ۵ متر برف وجود دارد و برای دسترسی به پیکر‌های احتمالی باید منتظر آب شدن برف باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار