کد خبر: ۵۹۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 28 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیردفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان از رشد ۹ درصدی تهیه طرح های عمرانی برق رساني در سال ۹۶ به نسبت مدت متناظر سال۹۵ خبرداد.
مهندس رضا علی اصغری بابیان این که در سال گذشته سه هزار و ۲۷۸ فقره طرح عمرانی آماده و اجرائی شده گفت: درسال۹۵، دوهزار و۹۸۰ طرح تهیه شده است.
وی اظهارداشت: ۱۳۵ هزار و ۴۷۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینی، ۶۴ هزار و ۴۸۹ متر خطوط فشار ضعیف هوائی و زميني، افزايش ۲۸ هزار و ۹۱۵ کيلوولت آمپر به ظرفيت پست هاي توزيع برق و همچنين اضافه شدن سه هزار و ۲۴۷ دستگاه سرچراغ به ميزان ۴۴۰ کيلووات به شبکه روشنائي معابر، به عنوان طرح هايي هستند که درسال گذشته تهيه و توسط واحدهاي اجرائي اين شرکت در سطح استان به اجرا درآمده است.
وی بااشاره به این که عملیات کنترل و نظارت بر چهار هزار و ۵۸۸ فقره ردیف کنترل پروژه بااعتبار ۳۷۵ میلیارد و ۴۲۵ میليون ريال به انجام رسيده تصريح کرد: اين بخش در سال گذشته، ۵/۲۱ درصد به نسبت سال ۹۵ رشد را به همراه داشته است.
وی یادآور شد: کنترل و نظارت برتهیه ۳۷۵ میلیارد ریال صورت وضعیت در سطح شرکت، پاسخگوئي به کليه استعلام هاي مربوط به شبکه هاي توزيع نيروي برق ، نظارت بر ساخت ۱۸ باب پست زميني و نظارت عاليه برکليه پروژه ها، از جمله مهم ترين اقدامات دفتر مهندسي و نظارت شرکت توزيع برق استان در طول سال گذشته به شمار مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار