مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: در صورت مشارکت مشترکین صنعتی در برنامه های کاهش بار، پاداش تخفیفات همکاری، در صورت حساب برق مصرفي آنان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 20 May 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مهندس سید محمدموسوی زاده بیان داشت: در راستای اجرای اقدامات، مدیریت مصرف برق در فصل تابستان، برنامه هايي ويژه مشارکت مشترکين صنعتي توسط شرکت توانير برنامه ريزي شده است.
وی با عنوان این که کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج مصرف، از ۲۰خرداد الی ۱۵شهریور و بازه ساعت کاهش بار از ساعت ۱۱صبح تا ۱۵ بعدازظهر می باشد افزود: حداقل دوره همکاري، پنج روز مستمر به غير از پنجشنبه و  جمعه بوده وحداقل قدرت کاهش يافته بايد برابر با ۱۰درصد نسبت به متوسط ديماند مصرفي ۳۱روز قبل باشد.
وی به برنامه کاهش با قطع بار برنامه ریزی شده ۲۴ ساعته در قالب انجام تعطیلات و تعمیرات سالانه اشاره کرد ویاد آور شد: بازه زمانی اجراي اين طرح از ابتداي تير الي انتهاي مردادماه سال جاري مي باشد و حداقل زمان همکاري ، پنج روز مستمر به جز پنجشنبه و جمعه است و حداقل قدرت کاهش يافته بايد برابر با ۱۰ درصد نسبت به متوسط ديماند مصرفي ۳۱روز قبل باشد.
مهندس موسوی زاده تصریح کرد: دوره همکاری در برنامه جابه جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به يکي از روزهاي هفته، از ابتداي تير تا انتهاي مردادماه است و حداقل ميزان همکاري چهار روز و حداقل قدرت کاهش يافته مي بايست برابر با ۷۰درصد نسبت به متوسط ديماند مصرفي ۳۱روز گذشته دربازه ذکر شده باشد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار