کد خبر: ۶۶۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 13 October 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در مراسمی با حضور مهندس مقبلی معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، جانشین فرماندهی انتظامی استان ، سرهنگ موسوی ریاست مرکز کنترل ترافیک ناجا ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان و جمعی از مسئولین و مقامات استانی و محلی ، ساختمان پلیس راه محور گرمسار قم به بهره برداری رسید.
این ساختمان در کیلومتر 10 محور گرمسار – قم در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در زیربنای 550 متر مربع با صرف هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط مدیریت احداث نگهداری و بهره برداری آزاد راه حرم تا حرم احداث و تجهیز شده است .
سرهنگ حسنی جانشین فرماندهی انتظامی استان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت این پروژه و اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود : تامین ایمنی در جاده های استان با تعامل و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و عملیات جهادی آنها میسر خواهد بود .
احسان منصور کیایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز گفت : ایجاد زیر ساخت مناسب عامل تقویت توان دستگاهها برای ارائه خدمات مناسب به مردم و در نهایت کاهش تلفات و حوادث جاده ای است .
ایشان در ادامه افزود : محور گرمسار – قم از جمله محورهای پر تردد در استان سمنان است که بواسطه ویژگی عدم عبور از راههای مواصلاتی تهران و بحث ترافیک جایگزین خوبی برای استفاده رانندگان  در عبور از محورهای استان می باشد .
ایشان در ادامه افزود : با بهره برداری از این پاسگاه تعداد پاسگاههای پلیس راه بهره برداری شده در استان 9 پاسگاه می باشد . همچنین برنامه ریزی و اقدامات اولیه برای احداث ساختمان قرارگاه در استان درحال انجام است .
وی ادامه داد بمنظور کنترل عبور و مرورر ناوگان سنگین در این محور ساخت باسکول در این پاسگاه نیز در برنامه های این اداره کل قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار