ه گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاونان و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و جمعی از کارشناسان از مدارس کم برخوردار شهرستان شاهرود دیدن کردند.
کد خبر: ۶۸۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 22 November 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، روز سه شنبه محمد دستورانی در جمع فرهنگیان دبستان فاطمه الزهرا شاهرود با قدردانی از زحمات آنان گفت : باید بدانید کلاس درس بهشت آموزش و پرورش است.
وی افزود :  ایجاد امید و نشاط اجتماعی در کف مدارس و در بین دانش آموزان جزو برنامه های ضروری دستگاه تعلیم و تربیت استان سمنان است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان نگاه سیستمی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک مدیر دانست و گفت : عناصر اصلی تعلیم و تربیت یعنی  معلم ، دانش آموز ، منبع درسی و اولیای دانش آموزان در کف مدرسه است و مدرسه به عنوان کانون تعلیم و تربیت و اصلی ترین مرکز یاد دهی و یادگیری است .
دستورانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات مقام عالی وزارت گفت : مدرسه محوری ، حذف آزمون ها و کتاب های کمک درسی و حذف رقابت های انفرادی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه جدی شود .
ترویج اقامه کمی و کیفی نماز در مدارس و توجه به اخلاق در بین دانش آموزان ، توجه ویژه به موضوع چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی برای استفاده از کالای ایرانی از دیگر موضوعاتی بود که مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در جمع معلمان مدارس شهرستان شاهرود  مطرح کرد .
بازدید از کلاسها، گفتگو با دانش آموزان و پاسخ به سوالات همکاران از دیگر برنامه های بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه از مدارس این شهرستان بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار