کد خبر: ۶۸۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 11 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم امداد و درمان مرکز بهداشت سمنان در امامزاده سید مهدی (ع) چهل دستگاه ،خدمات بهداشتی درمانی ارائه داد.به‌مناسبت هفته بسیج مرکز بهداشت سمنان با حضور در جمعیت چشمگیر منطقه چهل دستگاه خدمات بهداشتی درمانی را به اهالی این منطقه ارائه داد.
دکتر فرشاد مسئول مرکز خدمات جامع سلامت محقق و پزشک تیم، هدف از این اقدام را کار جهادی و درقالب بسیج به منطقه و برخورداری مردم منطقه از خدمات بهداشتی درمانی اعلام داشت.
این تیم با انجام ویزیت و تجویز دارو، آموزش پرهیز از خوددرمانی، خود مراقبتی، انجام مسابقه و اهدای جوایز به اهالی و فرزندان، آموزش مهارت مدیریت خشم، آموزش  پیشگیری از بیماری ایدز، سرطان های شایع در مردان و زنان و لزوم انجام آزمایشات پیشگیری از آن ها مانند پاپ اسمیر در زنان و پروستات در مردان، دریافت کدملی و شماره موبایل اهالی برای ثبت در پرونده الکترونیکی سلامت، مشاوره زنان و پاسخگویی به سوالات آنان، تاکید بر اهمیت تحرک بدنی و پیگیری بیماری، ارجاع به متخصصین و توزیع بروشورهای بهداشتی بود.
لازم به ذکر است: این پایگاه جنب امامزاده اشرف (ع) و تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت محقق خدمات بهداشتی درمانی را دریافت می نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار