مدیرعامل شرکت مخابرات ایران :
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تانومای ویژه تا پایان سال ادامه دارد، افزود: به منظور تحقق مشتری‌مداری و تشویق مشتریان برای دریافت امکانات فیبر نوری، کاهش تعرفه‌های مربوط به تانومای ویژه تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 12 December 2018
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اظهار مطلب فوق خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مشتریان از سرویس تانومای ویژه، کاهش تعرفه‌ها تا پایان سال جاری ادامه داشته و تمام مشتریان و به خصوص مشتریان خانگی می‌توانند از اتصال مبتنی بر فیبر نوری برخوردار شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، قیمت بالای تعرفه‌ها را در گذشته، یکی از دلایل استقبال کم مردم از سرویس تانوما دانست و افزود: در مورد استفاده تمام مشتریان و به خصوص مشتریان خانگی از تجهیزات فیبر نوری و اینترنت پرسرعت، تسهیل شرایط انجام شده است.
مهندس سیدمجید صدری، ضمن اظهار اینکه با تعرفه‌های جدید، اکثر مشتریان به خصوص در بخش خانگی، می‌توانند با شرایط ویژه و به صرفه، از اتصال تانومای ویژه مخابرات برخوردار شوند، افزود: در تلاش هستیم تا زیرساخت مبتنی بر اتصال فیبر نوری را در بین مشترکین بسط و گسترش دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار