کد خبر: ۷۰۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 12 January 2019
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان سمنان، نعمت الله قنبری گفت: آثار رسیده به این بخش شامل  ٥٩ پایان نامه، ١٢ کتاب و ١٢ مقاله است.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری هفته قرآن و عترت در استان سمنان، طرح جدید و بدیعی محسوب می شود اظهار داشت: مقدمات برگزاری بخش آثار مکتوب هفته قرآن و عترت با پیگیری کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار و با تصویب شورای سیاست گذاری توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان و نیز همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان فراهم شده است.
قنبری ادامه داد: برنامه های هفته قرآن و عترت گرمسار شامل برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در موضوعات علوم قرآنی، کتابهای تخصصی و عمومی، آثار مکتوب ارسال شده به دبیرخانه،نرم افزار و بازی های فکری کودکان و نوجوانان،برگزاری محفل قرآنی، مسابقات فرهنگی هنری و کارگاه های خوشنویسی و نقاشی است.
وی، هدف از برگزاری هفته قرآن و عترت را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و معرفی دستاوردهای علوم قرآنی، ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های قرآنی و ایجاد ارتباط با سایر حوزه های شهرستانی فعال با موضوع قرآن بیان کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  از اعضاء شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی به خصوص امام جمعه گرمسار در اجرای هرچه بهتر هفته قرآن و عترت تشکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار