کد خبر: ۷۰۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 12 January 2019
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان ارادان گفت: برای این جشنواره در مجموع ١٠ اثر از شهرهای مختلف استان سمنان ارسال شده بود که با رای هیات داوران شش نمایش مجوز حضوردر جشنواره را کسب کردند.
محسن فدایی باش افزود: ازاین نمایش ها سه اثر متعلق به شهرستان مهدیشهر، یک اثر از سرخه، یک اثر از آرادان و یک اثر از شهرستان سمنان است.
وی با بیان اینکه اجرای این نمایش ها با اثر ارسالی سمنان با نام "اسم شب" آغاز شد گفت: این نمایش ها با مضامین قرآن و عترت تولید و ارائه شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان با بیان اینکه شش اثر برتر امروز در آرادان اجرا می شود گفت: تا پنجشنبه شب نمایش های مذکور در ١٠ نقطه شهرستان آرادان اجرا می شود و علاوه براین در شهرهای خود نیز در روزهای آینده اجرا خواهد شد.
هیات داوران این جشنواره متشکل از سه نفر به نام های بابک صبوری، حسین نصیری و محس فدایی باش بودند.
اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان در قالب ١٦ رشته مختلف با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و مشارکت انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری این استان در حال برگزاری است.
نمایشگاه آثار برتر برنامه های فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت استان سمنان بیست و دوم دیماه و آیین اختتامیه و تجلیل از برترین ها بیست و نهم دیماه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار