مدیرکل کمیته امداد استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، مردم نیک‌اندیش استان سمنان در ۹ ماهه سال جاری سه میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۴۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان از طریق روش‌های الکترونیکی بوده است.
کد خبر: ۷۰۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 13 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم نیک‌اندیش استان سمنان در ۹ ماهه سال جاری سه میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند تصریح کرد: از این مجموع ۴۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان از طریق روش‌های الکترونیکی بوده است.
سید جواد رضوی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: شهرستان سمنان با ثبت ۲۶۵۶ فقره تراکنش با روش الکترونیکی رتبه نخست را در ۹ ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود ما را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.
وی بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، سنا، صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار