مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی :
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از برگزاری جشنواره آیینه زمان (زندگی به سبک‌روح الله) در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 14 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ،علی رمضانی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باهدف معرفی و ترویج سیره و اندیشه حضرت امام (ره) و پیوند عمیق جوانان و نوجوانان و فرهنگیان با آثار و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری در دستور کار قرار دارد.وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری با عنوان «آیینه زمان» و با موضوع زندگی به سبک‌روح الله با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
رمضانی از برگزاری این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم خبر داد و ادامه داد: کانون‌های فرهنگی تربیتی مجری این جشنواره هستند و علاقه‌مندانمی توانند آثار خود را در قالب گرایش‌های 22 گانه و براساس دستورالعمل جهت ارسال به دبیرخانه مرکزی در قم ارائه کنند.
وی افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی با هماهنگی مدیران مدارس و روسای شوراهای دانش‌آموزی کار ثبت‌نام دانش آموزان را انجام می‌دهند.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را در سایت «www.AYNEHZAMAN.iR» شخصاً بارگذاری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار