سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از مولفه‌های اصلی برای رشد و توسعه گردشگری، وجود فرودگاه است.
کد خبر: ۷۰۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 20 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ،  سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت : فعالیت دائمی فرودگاه سمنان می‌تواند نقش موثری در رشد گردشگری استان داشته باشد.
وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان سمنان گفت: با آزادسازی کاروانسرای مرکزی سمنان و انتقال زندان سمنان از کاروانسرا، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های گردشگری سمنان به روی علاقمندان گشوده می‌شود.
جمال، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری ایران در بهمن ماه امسال و در تهران نیز گفت: با حضور قدرتمند در این نمایشگاه می توان، قابلیت‌های استان را معرفی کرد.
فرماندار سمنان نیز با اشاره به اینکه حریم اطراف کاروانسرا در حال تخلیه است گفت: زندان جدید سمنان تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری است و کاروانسرای مرکزی شهر سمنان پس از چهل سال آزاد می‌شود.
«سیدعباس دانایی» با تاکید بر توجه ویژه به بخش گردشگری، افزود: گام‌های خوبی در حوزه گردشگری استان سمنان برداشته شده و این مسیر باید ادامه پیدا کند.
وی با قدردانی از رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان گفت: ایشان یکی از سه مدیر برتر و الگو در شهرستان سمنان هستند.
دانایی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بافت تاریخی سمنان، افزود: به موضوع پایگاه بافت تاریخی سمنان و راه اندازی بازارچه دایمی فروش صنایع دستی در سمنان باید توجه ویژه شود.
فرماندار سمنان در خصوص پروازهای فرودگاه سمنان نیز ابراز امیدواری کرد: پروازهای دائمی فرودگاه سمنان تا پیش از نوروز سال جدید دایر شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار