کد خبر: ۷۱۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 14 February 2019
به گزارش جام جم آنلاین ،سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان سرپل ذهاب مبنی بر اینکه فردی با عنوان خیر با آنها تماس گرفته و تحت عناوین ارسال کانکس جهت اسکان به مالبختگان، سفر به عتبات عالیات، برنده شدن در مسابقات و برنامه های تلویزیونی و رادیویی و واریز سود سهام عدالت، آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با ترفندهای از حساب آنها برداشت کرده است.
وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود رادر این خصوص آغاز و با انجام تحقیقات فنی و علمی موفق به شناسایی متهم در سطح استان شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی پس از ۴۸ ساعت تحت کنترل قرار دادن محل احتمالی تردد متهم طی یک علمیات ضربتی و غافلگیرانه فرد کلاهبردار دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: تاکنون ۴۵ نفر مال باخته در این رابطه شناسایی و از آنها یک میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.
امان‌اللهی گفت: شهروندان توجه داشته باشند که برای واریز کردن هر مبلغی به حساب آنها، هیج نیازی نیست که به دستگاه عابر بانک مراجعه کنند.
وی افزود: اگر در تماس های تلفنی به آنها اعلام شد که حضور در پای دستگاه عابر بانک الزامی است، مطئمن باشند که موضوع کلاهبرداری است و سریعاً موضوع را به پلیس اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار