مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از جذب 35 نیروی جدید آتش‌نشانی در شهرداری‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 24 June 2019
جذب 35 نیروی جدید آتش‌نشانی در استان سمنان

راضیه شهاب پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استانداری سمنان در نظر دارد، برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز شهرداری‌های تابعه استان در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌ها از محل سهمیه استخدامی خود تعداد 35 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون علمی، عملی و پس از طی مراحل گزینش به‌صورت پیمانی استخدام کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: این آزمون در استان سمنان حسب درخواست‌های شهرداری‌های استان سمنان در دو رشته شغلی آتش‌نشان و راننده وسایل نقلیه تندروی سنگین برگزار می‌شود.

شهاب، شرایط پذیرش متقاضیان برای شرکت در این آزمون را دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس در رشته‌های تحصیلی آتش‌نشانی، آتش‌نشانی محیط زیست، تربیت بدنی، برق، تأسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر و ... همچنین داشتن گواهینامه رانندگی پایه یک برای متقاضیان رشته شغلی راننده وسایل نقلیه تندروی سنگین و گواهینامه پایه دو یا پایه سه برای متقاضیان شغلی آتش‌نشان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: حداکثر سن پذیرش داوطلبان با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس به ترتیب 25، 30 و 35 سال است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در مورد آغاز پروسه ثبت‌نام آزمون بیان کرد: ثبت‌نام در این آزمون از 10 تیرماه سال جاری از طریق ورود به پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری سمنان به نشانی ostan-sm.ir آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.‌

شهاب خاطرنشان کرد: آزمون آتش‌نشان‌ها در روز 18 مردادماه سال جاری به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار