کد خبر: ۷۵۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 25 June 2019
آغاز ساخت ۴۰ واحد مسکونی توسط بسیجیان دامغان در پلدختر

سمنان- فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: عملیات ساخت ۴۰ واحد مسکونی ویژه سیل زدگان شهرستان پلدختر توسط بسیج سازندگی شهرستان دامغان آغاز شده است.

سرهنگ محمد خوشقدم افزود: ۴۰ مسجد در شهرستان دامغان با جمع آوری کمک‌های مردمی، به ساخت ۴۰ خانه مسکونی ویژه محرومان سیل زده می‌پردازند.
وی ادامه داد: نمازگزاران مساجد دامغان با کمک‌های مالی مردم در این راستا، از لحاظ مادی به نیروهای بسیج سازندگی در پلدختر کمک می‌کنند.
خوشقدم خاطر نشان کرد: پس از اعزام چندین گروه جهادی از این شهرستان به منظور لایروبی در مناطق سیل زده، هم اکنون گروه‌های جهادی وارد مرحله عمرانی و ساخت و ساز شدند.
وی اضافه کرد: هم اکنون، اولین گروه بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان به تعداد ۲۰ بسیجی برای ساخت منازل مسکونی شهرستان پلدختر در منطقه حضور دارند.
خوشقدم افزود: هر گروه جهادی شامل ۲۰ نفر است که به مدت هشت روز در این مناطق به عملیات عمرانی می‌پردازند و روند اعزام بسیجیان داوطلب، تا پایان ساخت ۴۰ واحد مسکونی ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: افراد علاقمند به حضور در این گروه‌های جهادی می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه‌های بسیج محلات و یا بسیج سازندگی دامغان مراجعه کنند.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: سپاه و بسیج با تمام توان از لحظه آغاز سیلاب در مناطق حضور داشته و تا بازگشت زندگی مردم مناطق سیل زده به روند عادی، به تلاش خود ادامه خواهد داد.
در حال حاضر ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج در شهرستان دامغان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار