مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد
کد خبر: ۷۶۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 13 July 2019

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان از خریداری و نصب 120 عدد سطل زباله مکانیزه در این شهر خبر داد.

افزایش 120 سطل زباله مکانیزه در سمنان به مناسبت آغاز ماه محرم‌
حمیدرضا پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن به ماه محرم، سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان در راستای رفاه بیشتر شهروندان اقدام به خرید و نصب سطل زباله مکانیزه کرده است.
وی ادامه داد: تعویض سطل‌ها واقع در مسیرهای خیابان طالقانی، خیابان میرزای‌شیرازی و بلوار قدس به طور کامل صورت گرفت و در ادامه قرار است، در مسیرهای دسته‌جات عزاداری تمام سطل‌های زباله تعویض شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان بیان کرد: از دیگر اقدامات در این ایام، شست‌وشوی ویژه سطل‌ها، جمع‌آوری خاک و نخاله و علف‌زدایی و خارزدایی در تمام مسیرهای دسته‌جات است و از ۲۹ شهریورماه تکایا و مساجد می‌توانند برای دریافت کیسه زباله مصرفی در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به سازمان مدیریت پسماند مراجعه کنند.
پیوندی از شهروندان تقاضا کرد با توجه به فسادپذیری سطل زباله مکانیزه به واسطه شیرآبه زباله‌ها، تا جایی که امکان دارد از ریختن زباله‌های تر بدون رطوبت‌گیری آن در سطل‌ زباله جلوگیری کنند تا باعث تخریب سطل‌ها نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار