کد خبر: ۷۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 14 July 2019

 

نمایندهصنعتگران با وجود تحریم‌های ظالمانه تولید کشور را سرپا نگه داشته‌اندمردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: صنعتگران امروز با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام، تولید کشور را سرپا نگه داشته‌اند.

احمد همتی ظهر امروز در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان سمنان اظهار کرد: صنعتگران امروز با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام، تولید کشور را سرپا نگه داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: تفکر جهان سوم و توسعه‌یافتگی دو بخش مجزا در جهان امروز است؛ در کشورهای توسعه‌یافته مردم و مسؤولان ارتباط متقابل دارند، اما در کشورهای جهان سوم، این ارتباط یک‌سویه است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: در شرایط امروز کشور، کارفرمایان، صنعتگران و تولیدکنندگان وظیفه بسیار سنگینی را به دوش می‌کشند.

همتی گفت: تفکیک سه بخش کارفرمایان، کارگران و مسؤولان یکی از مسائلی است که معضلات و مشکلات بسیار زیادی را به وجود خواهد آورد.

وی بیان کرد: انسجام و ارتباط متقابل این سه بخش نگاه توسعه‌یافتگی را به همراه خواهد داشت و قطعاً باید به این سمت گام برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های کلان و استراتژیک کشور بر ارتباط این سه بخش و صنعت و تولید کشور همواره تأثیر داشته است.

همتی گفت: مجموعه کارفرمایان، کارگران و مسؤولان سه رأس تولید در کشور هستند که اگر امروز علی‌رغم هجمه و فشارهای همه‌جانبه دشمنان نظام بر اقتصاد و تولید کشور، نمی‌توانند در روند رو به جلوی این بخش خلل وارد کنند، به دلیل همکاری و انسجام همه‌جانبه این سه بخش در کشور است.

وی افزود: امیدواریم با این نگاه و همکاری و همراهی همه بخش‌های نظام، شاهد توسعه و رشد سرعت روند رو به جلوی کشور باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار