مدیرعامل آب منطقه‌ای استان سمنان:
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان سمنان با تاکید بر اینکه برنامه سازگاری باکم آبی استان نیازمند اعتبارات است، گفت: باید به فکر منابع ملی بود.
کد خبر: ۸۰۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 18 December 2019

برنامه سازگاری باکم آبی استان سمنان نیازمند اعتبارات ملی است

به گزارش تابناک سمنان:  ایرج حیدریان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه سازگاری باکم آبی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه برنامه‌های سازگاری باکم آبی استان نیازمند بودجه‌ها و اعتبارات موردنیاز است، تأکید کرد: در صورت وجود از منابع استانی می‌بایست این اعتبارات تصویب شود و در غیر این صورت باید از منابع ملی تأمین اعتبارت صورت گیرد.

وی درباره اهمیت طرح سازگاری باکم آبی به‌خصوص با مشکلات کم‌آبی در ۹ دشت استان سمنان، ابراز کرد: بر اساس سیاست‌های مدیریت مصرف و منابع امروز باید هر استان داشته‌ها و خواسته‌های خود را مشخص کند تا نقشه و یا تصویری کامل و جامع از دارایی‌هایمان در حوزه آب داشته باشیم و سپس بتوانیم برنامه‌های حوزه کم‌آبی یا سازگاری را اجرا کنیم.

مدیرکل آب منطقه‌ای سمنان بابیان اینکه بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران، استان‌ها باید سند سازگاری با کم آبی را تهیه و تصویب کنند، تاکید کرد: طبق تصمیماتی که در استانداری گرفته شده باید تمام برنامه‌های مورد نیاز در زمینه تهیه سند سازگاری با کمبود آب با حضور دستگاه‌های اجرایی استان صورت گیرد.

حیدریان با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص تهیه سند سازگاری با کم آبی استان سمنان و تصویب آن در حال انجام است، گفت: همراهی و همکاری دستگاه‌های ذی ربط با موضوع آب در این طرح می‌تواند بسیاری از روندهای کاری را تسریع کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار