سید احمد ابوالقاسمی فر:
به گزارش تابناک سمنان: سید احمد ابوالقاسمی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شرایط بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) این شهر را مطلوب خواند و گفت: بخش نوزادان بیمارستان به‌زودی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 07 January 2020

نتیجه تصویری برای بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود  صبح سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود بابیان اینکه اتاق عمل شماره چهار بیمارستان و بخش ریکاوری و آی‌سی‌یو مجهز جدید افتتاح‌شده است، ابراز داشت: بخش نوزادان نیز ساخته و تجهیز شده است که به‌زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی بخش وی‌آی‌پی برای اولین بار در این شهرستان یک بیمارستان دارای بخش خصوصی خواهد شد، ابراز داشت: با اعتقاد به کار تیمی اکنون شرایط بیمارستان نسبت به قبل بسیار خوب است و توانست بخشی از بار بخش دولتی را به دوش بکشد

احمد ابوالقاسمی فر ضمن اشاره به اهمیت وجود دستگاه CARM در بیمارستان افزود: با خرید این دستگاه، بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود مجهز به متخصص مغز و اعصاب خواهد شد و همچنین مرکز ارتوپدی به‌منظور اجتماع متخصصان ارتوپدی شهرستان در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) راه‌اندازی می‌شود.

ابوالقاسمی فر بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد پزشکان کشور را تربیت می‌کند، در ادامه تصریح کرد: با توجه به این امر شایسته است که سهمی از پزشکان طرحی برای استفاده در بیمارستان‌ها لحاظ شود که این موضوع باید از طریق وزارت بهداشت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان بابیان اینکه قبول مسئولیت نشان‌دهنده ایثار و ازخودگذشتگی است، افزود: مبالغ پرداختی دانشگاه در برابر زحماتی که قبول و انجام این مسئولیت‌ها دارد ناچیز است باید روندی پیش‌گرفته شود که کارکنان تلاشگر موردتوجه باشند.

به گزارش تابناک سمنان در این آئین دکتر حسین هراتی پور به‌عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی و از خدمات و زحمات دکتر فریور باقری در مدت بیش از یک سال تصدی این سمت قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار