رئیس کمیته ملی دموکرات‌ها در گفتگو با سی‌ان‌ان:
«تام پرز» با مقایسه عملکرد نامزد دموکرات انتخابات آمریکا با دونالد ترامپ، از وی (ترامپ) به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 17 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: «تام پرز» رئیس کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا در گفتگو با سی ان ان گفت دونالد ترامپ روز به روز در چاهی که برای خود کنده است، بیشتر فرو می‌رود. 

تام پرز با مقایسه جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با ترامپ گفت: او (بایدن) در فضای مجازی حضور داشته است. تصاویر ویدئویی وی این هفته بیش از صد میلیون بار تماشا شده است. او در چند برنامه گفتگو محور در صبح‌ها و شب‌ها حضور یافته است. همین چند شب در گردهمایی عمومی سخنرانی کرد. او بسیار فعال است و خیلی مهم است که این را بدانیم. این چیزی بود که ما در ویسکانسین دیدیم. کاربرد اخبار برای افراد متفاوت است. ما در رقابت دیوان عالی ویسکانسین پیروز شدیم، چون ما در فضای مجازی بسیار فعال بودیم و با رای دهندگان گفتگو می‌کردیم. اما جمهوریخواهان به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل نکردند. این کاری است که ستاد انتخاباتی بایدن اکنون در همه جا انجام می‌دهد. ما سازمان دهندگان دیجیتالی در همه ایالت‌هایی داریم که محل اصلی رقابت‌های انتخاباتی هستند. مدتی هست که ما آن‌ها در این ایالت‌ها مستقر کرده ایم.

وی افزود: ما فقط در شش هفته گذشته، هفت هزار سازمان دهنده دیجیتالی را آموزش داده ایم؛ بنابراین بایدن بسیار فعال بوده است. او آغاز این هفته تجمع انتخاباتی آریزونا را در فضای مجازی برگزار کرد و هر روز برای یک ایالت از این تجمعات انتخاباتی آنلاین برگزار می‌کند. ما هم اکنون به توصیه‌های مقامات بهداشتی عمل می‌کنیم، اما اگر شرایط اجازه دهد، او شخصاً به این ایالت‌ها خواهد رفت. اما نگاه کنید دونالد ترامپ چه می‌کند. او روز به روز در چاهی که برای خود کنده است، بیشتر فرو می‌رود.

اقدامات جنجال‌برانگیز دونالد ترامپ در روزهایی که آمریکا با بحران گسترده شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند باعث انتقاد از وی شده است. ترامپ که در تلاش برای پیروزی مجدد در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکاست رسیدگی به خواسته مردم این کشور را فراموش کرده است و فقط در جهت کسب منافع سیاسی و اقتصادی خود گام برمی‌دارد.

مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۷۳ نفر و مجموع قربانیان آن به ۹۰ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است. ایالت نیویورک با ۳۵۸ هزار و ۹۹ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۱۳۴ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار