کد خبر: ۸۵۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 25 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی»  میزبان ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

تصور جالب مجری «دورهمی» از اجرایش در دوران کهنسالی/ وقتی مدیری و بازیگر سریال «زیرخاکی» یک تجربه مشترک دارند!

در بخش اول گفتگو مدیری از صامتی خواست با توجه به اصالت خانوادگی از ویژگی‌های لر‌ها بگوید و او پاسخ داد: لر‌ها آدم‌های خوبی هستند، جدا از عرق ملی داشتن اعتقاد دارم، همه مردم ما جذاب هستند. لر‌ها مردمان ساده و بی شیله پیله اند، اگر دوستت دارند واقعا راست می‌گویند.


در بخشی از گفتگو صامتی درباره متولدین فروردین گفت: متولد ۱۴ فروردین ۵۱ هستم، فروردینی‌ها تنها ماهی هستند که با بقیه ماه‌ها دوست اند.

مدیری گفت: فروردینی‌ها گُل هستند، بی سر و صدا کم کم دنیا را می‌گیریم.

صامتی گفت: گرفتیم، چارلی چاپلین بزرگمان هم فروردینی است. (خنده)

با توجه به همکاری ژاله صامتی با همسرش ایرج سنجری در سریال زیر خاکی مدیری درباره ازدواج آن‌ها سوال کرد واین بازیگر توضیح داد: سال ۷۶ با هم در نمایشی تمرین می‌کردیم، همسرم به من علاقه‌مند شده بودند، اما من متوجه نشده بودم، اما سال ۷۷ در سریالی همکاری داشتیم، پیشنهاد ازدواج دادند، من خواستم با پدرم صحبت کنند، بعد باهم ازدواج کردیم و ۲۱ سال است، زندگی مشترک داریم.

وی افزود: دو دختر دارم، یاس موسیقی خوانده و در تئاتر منشی صحنه است. نیاز هم ۱۴ ساله است و می‌خواهد بازیگر شود، اما به او گفتم دانشگاه برود و با تئاتر شروع کند.

مدیری گفت: امیدوارم یک روزی که بازیگر شد، با او گفتگو کنم. فکر کنید «دورهمی» هنوز پخش می‌شود وبا هم گفتگو کنیم. آن روز‌ها واکرم را این کنار گذاشتم، کیسه سوند به من وصل است و یک ربع طول می‌کشد تا سوال بپرسم. (خنده)

در بخش دیگر صامتی در پاسخ به سوال مدیری درباره تست‌های بازیگری برنامه «دورهمی» گفت:تلویزیون ما شبکه نسیم را نشان نمی‌دهد، هر وقت پنج شنبه‌ها با خواهر و برادرانم به خانه مادرم می‌رویم. آنجا می‌بینم، خانواده ناموسی «دورهمی» می‌بینند.

صامتی درباره طبیعی بازی کردن خود گفت:من کاراکتر‌ها را زندگی می‌کنم، از آدم‌های اطرافم که آرشیو کرده ام بهره می‌گیرم و با خلاقیت و نوآوری جای آن افراد بازی کردم.

وی افزود: بازیگری اینقدر برای من عاشقانه است، هنوز بعد از گذشت این سال‌ها انگار برای اولین بار می‌خواهم کار کنم. تنها درآمد من بازیگری است، اما برای من شغل به حساب نمی‌آید و عشقم است. آدم‌هایی که کار می‌کنم برایم مهم هستند، حتی کار‌هایی انجام دادم که به خاطر اینکه دوست داشتند با آن‌ها کار کنم، دستمزد نگرفتم. حالا فردا همه ردیف نشوند بگویند که ما را دوست داری (خنده)

در طول گفتگو چند باری صامتی تپق زد و گفت: به خاطر اینکه چند ماهی تئاتر کار نکردم، این تپق‌ها را می‌زنم. البته تپق برای بازیگر است. یادم می‌آید یک بار سر تئاتری تپق زدم در اتاق نور زبان کوچیک کارگردان را دیدم. گفتم به خدا  آب دهنم در گلویم پرید (خنده)

مدیری گفت: حالا این خوب است، دکتر قطب الدین صادقی سر یک کاری به خاطر تپق با شمشیر من را زد، کباب شدم.

بازیگر زیر خاکی از فعال بودن کودک درون خود گفت: خیلی کودک درونم فعال است، بعضی وقت‌ها بچه هایم دعوا می‌کنند. به من می‌گویند مامان این کار را انجام نده زشت است. (خنده)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار