کد خبر: ۸۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 26 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهران مدیری شب گذشته میزبان علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق «استقلال تهران » و «تیم ملی» بود.

در شروع گفتگو مدیری با اشاره به حاشیه‌های علیرضا نیکبخت واحدی گفت: اصلا جای خالی  نگذاشته که ما برای او حاشیه درست کنیم، باکس حاشیه هایش پر است.

در بخش دیگر این بازیکن درباره فامیلی خود گفت:در شناسنامه واحدی نیکبخت هستم، اما جواد خیابانی لطف بزرگی به من کرد. در گزارش نیکبخت واحدی نام برد و کار را بسیار راحت کرد.

حواشی ازدواج پرحاشیه‌ترین بازیکن فوتبال/تعبیر جالب نیکبخت از سریال های نمایش خانگی

برخی از این حاشیه‌ها عمدی بود!

مدیری دلیل حاشیه‌های نیکبخت واحدی را سوال کرد و او پاسخ داد: به نظر من اگر در دنیا بدون حاشیه باشید، زندگی جذاب نخواهد بود. من از آن دسته بودم که حاشیه های شیرین و جذاب داشتم ،حتی برخی از این حاشیه‌ها عمدی بود.

بازیکن اسبق استقلال تهران درباره شروع فوتبال خود و مخالفت پدرش گفت:سال ۷۳ از والیبال به سمت فوتبال آمدم، یک فراخوان برای تیم ملی نوجوانان اعلام شد. ما ۱۶ نفر ثبت نام کردیم وبا یک مینی بوس از مشهد به بم رفتیم. پدرم فکر می‌کرد من به اردو رفتم، اما مادرم می‌دانست.

وی افزود:بعد از چند روز که ما برگشتیم ، پدرم اسم من را در روزنامه خراسان دیده بود که نوشته شده رضا واحدی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد! عکس من را نگاه می‌کند و با خودش می‌گوید پسرم  که به اردو رفته بود، خلاصه زمانی که به خانه آمد متوجه شد که  من برای تست به بم  رفتم  و از خجالتم در آمد (خنده)

پدرم بعد از استادیوم به کلانتری رفت

نیکبخت واحدی درباره حضور پدرش در ورزشگاه گفت: پدرم اصلا علاقه‌ای به دیدن فوتبال من نداشت، یک بار خواهش کردم از نزدیک بازی تیم ما را ببیند. پدرم قبول کرد و به ورزشگاه آمد، در جایگاه ویژه نشست و بازی را تماشا کرد.

وی افزود: در آن بازی من سه گل هم زدم، بعد از بازی که به خانه رفتم دیدم همه ناراحت هستند. متوجه شدم پدرم به خاطر توهین‌هایی که به من شده بود. چند نفر را کتک می‌زند و او را کلانتری می‌برند. از آن روز پدرم دیگر استادیوم نیامد و فوتبال من را ندید!

مدیری درباره اینکه علی پروین باعث شده نیکبخت واحدی به استقلال بیاید سوال کرد و او پاسخ داد: علی آقا در تیم ملی امید همراه با آقای درخشان و حاجیلو بودند، بعد از حضور در تیم ملی امید قرار بود با پرسپولیس قرارداد ببندم، اما، چون خانواده من استقلالی بودند اجازه امضاء نداشتم. دایی من با پدرم به تهران آمدند و قرار داد پنج ساله با استقلال تهران بستند. من به جای اینکه به پرسپولیس بروم به استقلال آمدم!

برای رفتن به پرسپولیس تصمیم لحظه ای گرفتم

وی افزود: من ۷ سالی در استقلال بودم، یک تصمیم احساسی گرفتم و به پرسپولیس رفتم. چراکه  یک بی مهری از طرف باشگاه استقلال به من  شد و یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات  اعلام کردند که به شما احتیاج نداریم و به خاطر اینکه به اصطلاح در بورس بودم ،از طرف تیم پرسپولیس به من پیشنهاد شد و به این تیم پیوستم. در طول این سه سال لحظات خوبی با پرسپولیس داشتم و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دادم.

نیکبخت واحدی درباره ناراحتی خود برای جدا شدن از استقلال گفت: موضوع ناراحتی من نیست، شما یک جایی رشد می‌کنید و دوست دارید بازی کنید، اما متاسفانه به شما بها نمی‌دهند. اگر به آن روز‌ها برگردم این تصمیم را نمی‌گیریم چراکه یک تصمیم ناخواسته و لحظه‌ای بود.

فیلم‌هایی که در سوپر مارکت می‌فروشند!

وی  درباره تجربه بازیگری خود توضیح داد: چند باری جلوی دوربین رفتم، می‌دانم خیلی سخت است. سه فیلم بازی کردم، نمی دانم به آنها چه می گویند، از آن فیلم‌هایی که در سوپر مارکت می‌فروشند!

مدیری بلافاصله گفت: نمایش خانگی (خنده)

نیکبخت گفت:ببخشید من عذر خواهی می‌کنم. البته فکر کنم اینقدر بد بازی کردم ،هیچ کدام از آن‌ها هنوز به بازار نیامده است (خنده)

این بازیکن  اظهار کرد: اگر پنج سال به عقب برگردم، قراردادم را با تیم « اتلتیکو مادرید» را صد درصد قبول می‌کردم, حتی اگر مجانی بود. من به خاطر جوانی این قرارداد را رد کردم و همیشه پشیمان هستم.

برای جام جهانی ۲۰۰۶ از قصد خودم را به مصدومیت زدم!

این بازیکن درباره حاشیه خود خواسته اش گفت: سال ۲۰۰۶ که برانکو مربی تیم ملی بود، از قصد خودم را به مصدومیت زدم تا به جام جهانی نروم .چراکه سفر‌های طولانی مدت را دوست ندارم.

وی درباره ترس از هواپیما  توضیح داد: برای بازی با فجر سپاسی با هواپیما می‌رفتیم، یک صدایی شنیدم که خلبان می‌گوید هواپیما در حال سقوط است، کمربند‌های خود را ببندید. من ترسیدم سریع کمربند را بستم و دعا می‌خواندم. بعد امنیت پرواز یکی از بازیکنان تیم را با خود برد ، فهمیدیم  او به خاطر شوخی با من این کار را  انجام داده بود. متاسفانه  مرگ را به چشم دیدم (خنده)

نیکبخت واحدی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه بعد از خودش پر حاشیه‌ترین بازیکن چه کسی است ،گفت:به نظرم نیمار پرحاشیه‌ترین بازیکن دنیا است، او همیشه در روز تولد خودش یا خواهرش مصدوم است.

مدیری گفت: بی حاشیه‌ترین بازیکن شوچنکو است (خنده)

فوتبال ایران دست چند دلال افتاده است

این بازیکن درباره واسطه گری در فوتبال ایران توضیح داد: این روز‌ها که فوتبال ما زیر ذره بین کنفدراسیون فوتبال آسیا است و کوچکترین اشتباهی که انجام بدهیم محروم می‌شویم و خیلی از امتیازات از باشگاه‌ها گرفته می‌شود.

وی افزود: فوتبال ما دست چند دلال افتاده است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که چه کسانی مربی باشند. حتی در لیگ برتر و لیگ یک ما اتفاق افتاده که مربی نتیجه نگرفته، اما بعد از سه ماه به یک تیم دیگر رفته است و  از طرفی مربیان جوان ما تیم ندارند .

ازدواج پرحاشیه بازیکن فوتبال

نیکبخت در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: در گوگل که سرچ می‌کنم، سه بار ازدواج کرده ام. دو تا بچه دارم. (خنده)، اما در واقعیت ازدواج کردم و جدا شدیم.

وی افزود:قصد ازدواج دوباره را دارم، اما امیدوارم گوگل را سرچ نکنند. ببینندکه نوشته سه بار ازدواج کردم.(خنده)

شادی گل متفاوت  داشتم 

این بازیکن عنوان کرد: همیشه بعد از گل‌هایی که زدم شادی‌های متفاوتی داشتم و از قبل روی آن‌ها فکر می‌کردم. به خاطر اینکه دوربین ۲۰ ثانیه بیشتر بازیکن را نشان می‌داد.

نیکبخت واحدی  درباره شادی بعد از گل به تیم استقلال در دربی گفت:واقعا آن بازی جوگیر شده بودم، چراکه یک سال ناسزا شنیده بودم. وقتی به استادیوم می‌آمدم، مورد اهانت قرار می گرفتم.

وی ادامه داد: البته قبل از من هاشمی نسب به پرسپولیس آمده بود و تجربه این نقل و انتقال را داشت و به پرسپولیس گل زد وغش کرد. من به او گفتم این ادا بازی بود. اما در دربی  خودم به استقلال گل زدم، بیست دقیقه در زمین نبودم و فقط راه می‌رفتم. من هیچ چیزی یادم نیست، بعد از بازی که شادی گل ام را دیدم فقط دور استادیوم را دور افتخار نزده بودم(خنده) رفتن از استقلال برای من بسیار سخت است و هنوز هم که پیام‌های هواداران را می‌بینم ناراحت می‌شوم.

نیکبخت درباره گزارشگری فوتبال اظهار کرد: گزارشگری جواد خیابانی برای من خوش یمن بود و همیشه برای من دلگرمی داشت. صدای این مرد برای من لذت بخش است.

گزارش از الهام قبادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار