سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این استان دارای رتبه برتر در شاخص امنیت است، گفت: حضور مستمر نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه‌های امنیتی عامل اصلی این امر است.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 27 May 2020

۳۱ قاچاقچی لوازم سلامت‌محور طی نوروز در استان سمنان دستگیر شدند ...

فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پهنه استان بسیار گسترده و وسیع است و این مهم حجم اقدامات و مأموریت‌های فرماندهی انتظامی را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: سمنان دارای رتبه برتر در شاخص امنیت است.

وی با اشاره به اینکه سه مؤلفه مردم خوب، نیروی خوب و حضور مستمر نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه‌های امنیتی و مسئولان استان عامل اصلی ایجاد این امنیت مطلوب است، افزود: تعامل، همکاری و مساعدت همه‌جانبه استاندار و سایر مسئولان استانی با فرماندهی نیروی انتظامی نقش بسزایی در این راستا ایفا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در بحث کشفیات، مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد، خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام‌شده است.

حسنی با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این راستا تدوین‌شده است، تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان همواره و همچون گذشته در تمامی برهه‌ها و به‌صورت شبانه‌روزی، با تمام قدرت در بحث تأمین امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه گستردگی اقدامات و حوزه وظایف نیروی انتظامی بسیار زیاد است و با کوچک‌ترین و ریزترین مسئله روزمره زندگی و آسایش مردم در ارتباط هستیم، یادآور شد: ما تعهد داریم که سرباز ولایت و نظام بوده و تا زمانی که در مسند خدمت قرار داریم، از خدمتگزاری به‌نظام و مردم دریغ و کوتاهی نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان پاسخگویی به عموم مردم را در اولویت نخست دانست و گفت: تسهیل در فرآیند خدمات‌دهی، کاهش مشکلات و مسائل مردم و افزایش رضایتمندی آن‌ها مهم‌ترین سیاست‌های این نیرو محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار