در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصمیم گیری شد:
استاندار سمنان گفت: برگزاری آیین عبادی ، سیاسی نماز جمعه در شهرهای گرمسار و مهدیشهر در روز ۲۰ تیر ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 09 July 2020
 
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: تنها شهرستان‌های شاهرود و میامی در استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت رنگ بندی سفید قرار دارند که این وضعیت هم شکننده است.
وی تصریح کرد: وضعیت سفید شهرستان های شاهرود و میامی از نظر کنترل کرونا ویروس بسیار ارزشمند است و از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و دیگر مسئولان مربوط نهایت قدردانی را دارم.
وی خاطر نشان کرد: برخی از شهرستان‌های استان در ماه‌های گذشته در وضعیت سفید قرار داشتند اما با کاهش رعایت نکات بهداشتی این روند تغییر کرد.
استاندار سمنان ادامه داد: گرمسار از شهرستان هایی بود که در مقابله با کرونا ویروس خیلی خوب عمل کرد اما اکنون دوباره در شرایط قرمز قرار گرفت و با دستور فرماندار محترم، محدودیت هایی برای مقابله با کرونا در این شهرستان اعمال می شود.
آشناگر اضافه کرد: باتوجه به اینکه گرمسار و مهدیشهر در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا ویروس قرار دارند، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه در ایوانکی، گرمسار، مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در روز ۲۰ تیر تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تلاش باشند و استفاده از ماسک در تمام بخشی های اداری و کارگری استان الزامی است‌.
استاندار سمنان افزود: برای مقابله با کرونا ویروس و ثبات در وضعیت سفید باید دارای برنامه بود و دانشگاه های علوم پزشکی استان از تجریبات یکدیگر برای مهار این ویروس استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در ارتباط با لغو برگزاری هرگونه تجمع اعم از مجالس ترحیم ، ازدواج ، برنامه‌های فرهنگی ، هنری ، مذهبی ، ورزشی ، اوقات فراغت ، همایش‌های اداری و ... تحت هر عنوان تا اطلاع ثانوی در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان تصمیم گیری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار