مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اجرای «طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی» گفت: ۳۳ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان در راستای اجرای این طرح توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 12 August 2020

۳۳ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای «طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی» به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این طرح در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی اجرا شد که در این راستا ۳۳ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار بسته ارزاق معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج و سایر اقلام خوراکی به‌صورت خشک نیز در این طرح تهیه و توزیع شد، اعلام کرد: اجرای این طرح در سال جاری با توجه به‌ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه خیران استان نقش محوری در اجرای این طرح دارند، تأکید کرد: هیئت‌امنای بقاع متبرکه مجریان اصلی این طرح بودند.

تدینی با اشاره به اینکه در استان سمنان ۳۴ رأس گوسفند قربانی و گوشت آن نیز بین اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد، یادآور شد: ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه در استان مجری طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی بودند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار