تنش آبی شدید در شاهرود؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد طاهری مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه شاهرود دچار تنش آبی شدید است، گفت: حفظ منابع موجود و انتقال آب قطری و سد کالپوش به این شهرستان می‌تواند بخشی از این تنش‌ها را کاهش دهد.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 25 August 2020

۲۲۰۰ دستگاه شیر چشمی و پدالی آب در استان سمنان توزیع‌شد - خبرگزاری ...

صبح سه شنبه در نشست افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان شاهرود که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌شد، با بیان اینکه خشکسالی یکی از مهمترین دغدغه‌های استان محسوب می‌شود، بیان داشت: این شهرستان در سال‌های اخیر دچار تنش آبی شدید است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در مجموع اقدامات توانست در بحث کاهش تنش آبی اثر گذار باشد، تاکید کرد: راه کارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مانند لایروبی قنوات، حفر چاه‌ها، انتقال آب بین حوزه‌ای و… در دستور کار قرار دارد.

محمد طاهری با بیان اینکه در راستای کاهش تنش آبی در شاهرود اقدامات خوبی صورت گرفته که توانسته برخی از مشکلات حوزه آبرسانی را کاهش دهد، تاکید کرد: انتقال آب قطری و همچنین سد کالپوش به شاهرود می‌تواند بخشی از مشکلات آب شهرستان را کاهش دهد.

طاهری با بیان اینکه در هفته دولت ۵۴ پروژه حوزه آب و فاضلاب در سطح استان سمنان به بهره برداری می‌رسد، گفت: نگاه آبفا در خصوص این طرح‌ها، ارتقای آبرسانی به صورت کیفی و کمی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار