مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان:
مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۳۲ مورد حادثه و حریق طی مردادماه در شهر سمنان خبر داد و گفت: طی این مدت ۷۸ سمنانی در حوادث مختلف توسط آتش‌نشانی نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 31 August 2020

۷۸ سمنانی در حوادث مختلف امدادرسانی شدند

به گزارش تابناک سمنان: سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه آتش‌نشانان سمنانی طی مردادماه سال جاری امدادرسانی به ۱۳۲ مورد حادثه و حریق را در این شهر پوشش دادند، ابراز داشت: از این تعداد ۶۳ مورد حوادث به آتش‌سوزی و ۶۹ مورد دیگر را عملیات امداد و نجات شامل می‌شود.

وی افزود: از میزان حوادث آتش‌سوزی ماهی که گذشت بیشترین تعداد با ۲۶ مورد آتش‌سوزی معابر، ساختمان‌های متروکه و ضایعات را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد ۱۴ مورد از این حوادث آتش‌سوزی وامداد و نجات خارج از محدوده شهری به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: طی بازه مذکور ۷۸ نفر (مرد و زن) نیز توسط نیروی‌های عملیاتی آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی شدند.

اسمعیل پور بابیان اینکه مأموران آتش‌نشانی شهرستان سمنان در عملیات امداد و نجات نیز شرکت داشتند، در ادامه تصریح کرد: که بیشترین آمار حوادث به گرفتن حیوانات موذی با ۲۴ مورد و محبوس شدن افراد در آسانسور با ۲۳ مورد مربوط می‌شود.

وی بابیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به ۱۶ هزار و ۸۴۲ تماس که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس با مجموع ۶۳ ساعت و ۵۶ دقیقه عملیات اطفا وامداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۱۷ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار