سرپرست فرمانداری گرمسار:
سرپرست فرمانداری گرمسار با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی موجود در این شهرستان گفت: طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در راستای آشنایی دانش‌آموزان با علم و فناوری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 31 August 2020

طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در گرمسار اجرایی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: سعید متقی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گرمسار به میزبانی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اظهار داشت: گرمسار از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صنعتی برخوردار است و این امر ضرورت پیوند علم و صنعت را دوچندان می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح «هر دانش‌آموز یک مهارت» در سطح مدارس گرمسار بیان کرد: همکاری و تعامل مرکز فنی و حرفه‌ای با آموزش‌وپرورش این شهرستان برای تحقق این هدف تقویت شود.

سرپرست فرمانداری گرمسار بابیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در راستای پیشرفت و توسعه نظام آموزش‌وپرورش است، ابراز کرد: تمامی مصوبات شورای آموزش‌وپرورش باید به‌صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی و تصمیم‌گیری‌های عملی و مؤثر در توسعه کمی و کیفی آموزشی در این شهرستان انجام شود.

متقی با اشاره به اینکه تحقق اهداف و مصوبات شورا درگرو مشارکت، همفکری و اتحاد همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: این شورا چارچوبی قانونمند برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های برون‌سازمانی در راستای رفع مشکلات و تنگناهای موجود در آموزش‌وپرورش است که می‌توان از آن برای ارتقای سطح آموزش بهره برد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار