طی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر؛
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش در کویر جنوب دامغان طی عملیات هوشمندانه نیروهای مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 05 September 2020

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای درجه یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بیان کرد: این میزان مواد مخدر در جنوب دامغان و در بخش‌های حاشیه کویر طی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله بزرگ مواد مخدر شامل ۶۰ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش بوده است، ابراز کرد: مأموران انتظامی در حوزه مواد مخدر با هیچکس مماشاتی نخواهند داشت و با جدیت با ترانزیت مواد مخدر در سطح استان برخورد می‌شود.

سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در تریلر وجود داشت و با کشف آن، دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند، ابراز کرد: مأموران انتظامی پس از اطلاع از تردد این میزان مواد مخدر در جنوب دامغان به محل اعزام و طی عملیاتی خودروی سنگین را متوقف و دو نفر را دستگیر کردند.

حسنی در خاتمه و با بیان اینکه محموله مواد مخدر در جاده دامغان- جندق کشف و ضبط شد، بیان کرد: نیروی انتظامی شرایطی را پدید آورده که هرگز سوداگران مرگ، استان سمنان را مکانی امن برای فعالیت‌هایشان ندانند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار