در جلسه پرحاشیه امروز؛
به گزارش تابناک سمنان: اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با انتقاد از شیوه مدیریت برخی دستگاه‌های اجرایی، گفت: رواج باند بازی در مزایده و مناقصه‌های دستگاه‌های اجرایی کشور مشهود است که باید با آن برخورد شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 06 October 2020

واکنش تند یک نماینده به انتقاد آشنا از سفر های انتخاباتی قالیباف - آفتاب

نماینده گرمسار و آرادان پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه ریاست آموزش‌وپرورش گرمسار ضمن بیان اینکه مردم به‌شدت درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، اظهار داشت: نسخه کار برای رفع مشکلات، اقتصاد مقاومتی است هرکجا که حرف مقام معظم رهبری اجراشده به نتایج خوبی رسیدیم.

وی با اشاره به جایگاه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: امروز خیلی‌ها اقتصاد و سیاست کشور را به برجام گره زدند، تخم‌مرغ را در سبد برجام قراردادند و غفلت خود را به گردن برجام آویختند.

اردشیر مطهری با تأکید بر اینکه هرکجا نقشه راه مقام معظم رهبری را طی نکردیم آسیب جدی دیدیم، تصریح کرد: حفظ امنیت و وضعیت فعلی که تاکنون حفظ‌شده به برکت وجود مقام معظم رهبری است.

مطهری بابیان اینکه در بسیاری از کشورهای جهان به دلیل فقدان وجود ولی‌فقیه یک‌شبه حکومت عوض می‌شود، یادآور شد: چشمان بیدار و سیاست‌های مقام معظم رهبری کشور را در مقابل توطئه دشمنان بیمه کرده است.

وی گفت: غفلت در خدمت گذاری به مردم بخشودنی نیست و امروز باید از مردم دلجویی کنیم و به‌جای سیاسی بازی و سیاسی‌کاری به دنبال خدمت به مردم باشیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در خانه ملت با تأکید بر اینکه مدیران باید تواضع و فروتنی داشته باشند، بیان کرد: از پشت میز نمی‌توان مدیریت کرد، امروز باید در میدان حضور داشته باشیم و اشتباهات را بپذیریم و از مردم عذرخواهی کنیم و باصداقت عملکرد خود را برای مردم شفاف‌سازی کنیم، مردم مشکلات را می‌پذیرند.

مطهری ابراز داشت: با مردم نباید با سیاسی‌کاری برخورد کنیم و از واقعیت نباید فرار کرد همه باید بدانند نسخه رشد کشور اقتصاد مقاومتی است و تمام امکانات لازم برای رسیدن به خودکفایی در کشور وجود دارد چطور امکانات برای عده خاصی هست اما برای مردم نیست؟

وی بابیان اینکه بسیاری از افراد با امکانات وسیع بیت‌المال زندگی می‌کنند و از مردم طلب صبر و بردباری دارند، خاطرنشان کرد: چشمان مسئولان اجرایی باید باز باشد و اولویت خود را برای خدمت به مردم قرار دهد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه مناقصه و مزایده در برخی دستگاه‌های اجرایی با باندبازی انجام می‌شود، تصریح کرد: فساد در کلان فقط وجود ندارد در شهرستان کوچک گرمسار هم فساد رخ می‌دهد که باید با ورود جدی مسئولان نظارتی با مفسدان به‌شدت برخورد شود.

مطهری بابیان اینکه سیاست‌گذاری آموزش‌وپرورش را نباید به عهده یک فروشنده لوازم‌یدکی قرار دهیم، گفت: دستگاه‌های نظارتی در این زمینه ورود کنند و از کوچک‌ترین تخلفات عبور نکنند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: همه مدیران باید تلاش کنند که مردم راضی باشند و از جناح و باندبازی پرهیز شود و بدانند در انتخابات آتی از مسئولان کار می‌خواهیم و به دنبال جناح و باندبازی نیستیم.

این عضو خانه ملت در ادامه بابیان اینکه عدالت و انصاف در تولید ثروت باید باشد نه در توزیع ثروت، بیان کرد: امکانات و خدمات نباید صرفاً برای افرادی خاص باشد بلکه باید در اختیار همه مردم قرار گیرد.

مطهری با اشاره به اینکه اجرای طرح ایجاد بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حال پیگیری است، اضافه کرد: این طرح در مراحل نهایی مطالعات قرار دارد و به‌زودی در گرمسار عملیاتی می‌شود و اجرای آن پیشرفت چشمگیری را در حوزه واردات و توزیع کالا ایجاد می‌کند.

وی همچنین از پیگیری برای احداث گاوداری شش هزار رأسی شیری در گرمسار خبر داد و گفت: رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال از مزایای مهم اجرای این طرح‌ها در این شهرستان خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار