کد خبر: ۹۲۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 07 December 2020

 

به گزارش تابناک سمنان اخیراً گزارش شده است که یک گوشی با صفحه‌نمایش رول‌شونده از طرف ا‌لجی در لیست پایگاه‌داده شرکت مخابراتی کره‌جنوبی رویت شده است. با توجه به توییت افشاکننده خبر، این دستگاه درحال حاضر در پایگاه‌داده داخلی اپراتور این کشور ثبت شده است و مدل دستگاه LM-RN910N خواهد بود.

سال ۲۰۲۰ مطابق انتظارات، سال گوشی‌های ۵G بود و بیشتر پردازند‌ه‌های منتشرشده در این سال، با مودم ۵G همراه بودند. اما گوشی‌های تاشو نتوانستند به این سطح از محبوبیت در بازار برسند. دلیل این امر، می‌تواند گرانی بیش از حد این نوع گوشی‌ها باشد. با این حال، به‌نظر می‌رسد سازنده‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند درحال گسترش نوع دیگری از گوشی‌ها، با نمایشگرهای رول‌شونده هستند. به‌تازگی، شرکت اوپو (OPPO) از X 2021، اولین گوشی قابل رول جهان، رونمایی کرده است. این شرکت حتی یک ویدیوی آزمایشی از دستگاه را هنگام استفاده منتشر کرد که به‌نظر شگفت‌انگیز می‌رسید. بعداً مشخص شد که این نمایشگر توسط شرکت چینی BOE تولید شده و در هنگام آزمایش، مقاومت بالایی از خود نشان داده است.

شایعات قبلی نشان می‌دهند که گوشی رول‌شونده الجی شامل صفحه‌نمایش ۷٫۴ اینچی است که سه وضوح ۲۴۲۸ × ۱۰۸۰ پیکسل با ابعاد تصویر ۲۰:۹، ۲۴۲۸ × ۱۳۶۶ پیکسل برای حالت فیلم با ابعاد تصویر ۱۶:۹ و  ۲۴۲۸ × ۱۶۰۰ پیکسل با ابعاد تصویر ۳:۲ را ارائه می‌دهد. همچنین جزئیات مربوط به نحوه کارکرد این دستگاه نیز فاش شده است. نمایشگر این گوشی از دو طرف به طور کامل باز می‌شود و همچنین یک قفل برای این دستگاه تعبیه شده است که از باز شدن تصادفی یا سریع صفحه‌نمایش آن جلوگیری می‌کند تا چین و چروکی در آن ایجاد نشود.

علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی هوشمند همراه با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم منتشر خواهد شد. بنابراین نباید انتظار گوشی ارزان قیمتی از آن داشته ‌باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار