مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تمام امکانات لازم برای زندگی ایتام در مناطق روستایی و محروم استان سمنان تامین شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت ۱۰۰ مسکن برای ایتام در استان در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 04 January 2021

به گزارش تابناک سمنان مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه شورای عشایری استان گفت: تمام امکانات لازم برای زندگی ایتام در مناطق روستایی و محروم استان سمنان تامین شده است و اکنون براساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت ۱۰۰ مسکن برای ایتام در استان در دست اجرا است.

او افزود: اعتبارهای خوبی برای اشتغال‌آفرینی در مناطق روستایی استان سمنان با تامین اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی در دست اجرا است که تاکنون ۷۵ درصد این اعتبارها جذب شده است.

مسعودیان راد ادامه داد: در کنار توجه به توسعه شهری و فعالیت نواحی و شهرک های صنعتی در اطراف شهرهای استان ، ساخت نواحی و شهرک های کارگاهی در اطراف روستاهای استان پیگیری می‌شود.

او در پایان ابراز داشت:  تاکنون ۹۰ جوان روستای حسین آباد کالپوش که به دلیل بیکاری به مناطق شهری مهاجرت کردند، به روستای خود بازگشتند و قرار است با حمایت ویژه از جوانان اشتغال آفرین این روستا، ۲۰۰ جوان دیگر هم به دیار خود برای کار و تولید بازگردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار