سرپرست فرمانداری شاهرود:
جلالی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تعهدات اشتغال خود را تا پایان سال عملیاتی کنند، گفت: ۶۵ درصد تسهیلات تخصیصی اشتغال شهرستان جذب‌شده است.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 06 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود صبح سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شاهرود ضمن بیان اینکه ۶۵ درصد تسهیلات تخصیصی اشتغال شاهرود جذب‌شده است، ابراز داشت: ۳۵ درصد باقی‌مانده این تسهیلات تا پایان سال جاری جذب خواهد شد.

او بابیان اینکه برای بخش مشاغل خانگی مبلغ ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص‌یافته است، افزود: این اعتبارات می‌توانند سهمی در بهبود وضعیت اشتغال شهرستان ایفا کنند لذا دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در فرصت باقی‌مانده وضعیت تعهد اشتغال خود را مشخص کنند.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه دو هزار و۴۱۳ تعهد اشتغال در سامانه رصد برای شهرستان به ثبت رسیده است، ابراز داشت: از این تعداد دو هزار و ۴۲۹ تعهد اجرایی شد که نشان می‌دهد بیش از تعهد اشتغال در حوزه شهرستان صورت گرفته است.

جلالی بابیان اینکه دستگاه‌ها و نهادها می‌توانند از حد تعهد خود مسئولیت بیشتری را عهده‌دار شوند، تصریح کرد: در برخی دستگاه‌ها این امکان افزایش وجود دارد که از آن‌ها درخواستمی شود با توجه به ظرفیت‌های خود وارد عرصه شوند و البته امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز برای ارتقا تعهد اشتغال خود در سامانه رصد تلاش کنند.

او بابیان اینکه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی می‌توانند در قالب سند توسعه روستایی فرصت اشتغال خوبی برای جوانان ساکن روستا فراهم کنند، افزود: این سند باید موردمطالعه دقیق‌تر دستگاه‌های متولی قرار گیرد و بانک‌ها هم باید به این موضوع ورود پیداکرده و بخشی از منابع خود را به آن تخصیص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار