نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید به این باور برسند که گره مشکلات کشور، داخلی است و کلید حل این مشکلات در تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 22 March 2021

نماینده مجلس: تحقق شعار سال کلید حل تمامی مشکلات کشور است

 

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اکبر علیزاده افزود: برای تحقق شعار سال و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری، همه مسوولان باید توان خود را به کار گیرند چرا که گره حل مشکلات در داخل کشور است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین کلید برای رفع مشکلات کشور تولید داخلی است که به دنبال آن می‌توانیم افزایش ارزش پول، ایجاد اشتغال، فراوانی نعمت و رفع مشکل اقتصاد مردم را شاهد باشیم.

علیزاده بیان کرد: سال گذشته مقام معظم رهبری، جهش تولید را عنوان کردند که در راستای تولید کوشش‌هایی انجام شد.

وی اظهار داشت: رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید، ۲ هدف و تکمیل کننده شعار سال گذشته است که می‌توان با تحقق این شعار، پنجره کسب و کار را رونق داد.

علیزاده اضافه کرد: پشتیبانی از سرمایه‌گذاری و کمک به تولید، امری برای رسیدن به شعار رفع موانع تولید است که باید در این راستا جلوی واردات غلط گرفته شود.

وی بیان کرد: اصلاح قانون خرید محصولات کشاورزی، رفع مشکلات بورس و جذب نقدینگی، نظارت بر واحدهای صنعتی و تصویب ساخت سالانه یک میلیون مسکن توسط دولت، از جمله اقدام‌های مجلس در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید داخلی است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بدون شک همه مسوولان باید در کنار هم، راهبردهای اصلی تحقق شعار سال ۱۴۰۰ را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی در دستور کار خود قرار دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع، کاملا محقق شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار