رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: یک بیمار قلبی و پنج مصدوم حادثه واژگونی خودرو با ۲ سورتی پرواز بالگرد اورژانس هوایی۱۱۵ شاهرود در اولین روز سال ۱۴۰۰ به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 22 March 2021

۶ تن در اولین روز سال با بالگرد اورژانس شاهرود به بیمارستان منتقل شدند

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر فرحناز جان محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۸:۱۵  یکشنبه یکم فروردین پس از تماس پزشک درمانگاه کالپوش شهرستان میامی  مبنی برمراجعه خانم ۶۵ ساله با مشکل حاد قلبی، بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام و بیمار با مراقبتهای کامل درمانی برای پیگیری روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شد.

وی تاکید کرد: ساعت ۱۲:۲۶ روز یکشنبه نیز واژگونی خودروی کوئیک باپنج تن سرنشین  در مسیر بکران به جاجرم شهرستان میامی به مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵شاهرود گزارش شد.

به گفته وی ، کارشناسان اورژانس جاده ای ری آباد با آمبولانس به محل حادثه اعزام و اقدامات نخستین پزشکی لازم را انجام دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: پنج مصدوم این حادثه نیز با بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ شاهرود با مراقبتهای کامل پزشکی  به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند. 

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار