سردار حسنی خبرداد؛
تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان سه هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس اعم از راهنمایی رانندگی، پلیس راه و انتظامی به کار گرفته شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 23 March 2021

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای درجه یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

فرمانده انتظامی استان سمنان بعد از ظهر سه شنبه در نشست نوروزی خود با فرماندهان انتظامی استان سمنان با حضور معاون استاندار سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان هر ساله از یکم اسفند طرح نوروزی خود را با عنوان استقبال از بهار آغاز می‌کند که در سال ۹۹ از ۲۸ اسفند این مهم آغاز شد، بیان کرد: برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال نیز در دستور کار قرار گرفته بود و اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفت.

وی گفت: در بحث سرقت‌ها در مدت کوتاه شروع طرح در سال جاری در استان، بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه توفیقات بهتری داشتیم و نسبت به شاخص کشور نیز کاهش داشته و در جایگاه مطلوبی قرار داریم.

سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند، افزود: ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب این طرح اضافه شد.

حسنی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۶ درصد افزایش ترددها در راه‌های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم که بالغ بر حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است، افزود: با پیش بینی که از افزایش ترددها داشتیم، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار