اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که در آن دو نفر، کودکی روستایی که طرفدار تیم استقلال است مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و او را وادار به توهین به تیم مورد علاقه‌اش می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 24 April 2021

به گزارش تابناک سمنان 2 مرد کودک‌آزار به بهانه کری‌خوانی این روزهای فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب‌وتاب زیادی پیدا کرده، اقدام به خلق صحنه‌های زشت و زننده‌ای کردند؛ صحنه‌هایی که مهدی قائدی و دیگر بازیکنان استقلال نیز با انتشار آن در صفحه شخصی‌اشان در اینستاگرام، به شدت از آن انتقاد کردند و هشتگ من تیمم را نمی‌فروشم را حسابی در شبکه‌های اجتماعی داغ کرد.

در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک روستایی طرفدار تیم استقلال در روستای نهاردان شهرستان داورزن، محمد دهنوی گفت: بلافاصله بعد از پخش کلیپ، تحقیقات شروع شده است تا صحت و سقم موضوع مشخص و با متهمان برخورد قانونی شود.

رئیس دادگستری داورزن افزود: دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای شناسایی افراد داده شده است و به‌زودی با عاملان این اقدام، برخورد قضایی می‌شود.  نتایج بررسی و محاکمه به‌زودی به سمع و نظر مردم می‌رسد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار