مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان جزئیات مراسم‌های شب احیا در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 25 April 2021
 
جزئیات مراسم‌های شب احیا در استان سمنان اعلام شد

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس عبداللهی  اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به تبع آن ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در شب‌های قدر مساجد و هیئات مذهبی به مدت 2 ساعت و با شرایط ویژه میزبان مردم خداجوی این استان خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در استان سمنان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌های شب احیا امسال نیز مانند سال گذشته در فضای باز و محوطه مساجد و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت همه نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های شب قدر تصریح کرد: مردم مؤمن و دیندار استان سمنان مانند سایر مردم کشور همواره نشان داده‌اند که بالاترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسم‌های مذهبی و ملی مد نظر خود قرار می‌دهند و کمترین نگرانی از این حیث وجود دارد.

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه جزئیات مراسم‌های شب احیا از سوی مساجد محلات و همچنین هیئات اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اضافه کرد: قطعاً برای برگزاری این مراسم‌ها مدیریت لازم انجام می‌شود تا از تجمعات وسیع و گسترده جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیاز است تا تعداد مساجد بیشتری میزبان مردم در این شب‌های معنوی باشند تا جمعیت در سطح مساجد متعدد پخش شده و از انتقال بیماری جلوگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: قطعاً مانند ماه رمضان سال گذشته مساجد و هیئات مذهبی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و اداره کل تبلیغات استان سمنان نیز برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گشت‌های سیار متعدد را برای نظارت در این اماکن به سطح شهرها و روستاها اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه قطع زنجیره بیماری کرونا بستگی به رفتار مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آنان دارد؛ خاطرنشان کرد: باید همه برای ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند و در مراسم‌های شب قدر با رعایت کامل نکات بهداشتی حضور یابند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار